tag:blogger.com,1999:blog-5233013243345308266.post6049829739256854250..comments2024-01-14T08:10:11.173+02:00Comments on Fillarikesä: EuroVelo ja meikäläinen pyörämatkailuEsko Liushttp://www.blogger.com/profile/11405621780442485136noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-5233013243345308266.post-89390000034645897932009-09-20T21:50:04.220+03:002009-09-20T21:50:04.220+03:00Tuosta kartasta kannattaisi poistaa ne Skandinavia...Tuosta kartasta kannattaisi poistaa ne Skandinavian ja Britannian väliset lauttayhteydet jotka on lopetettu. Ainoa jäljellä oleva taitaa olla Esbjerg<>Harwich, ja sekin on tosi kallis.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5233013243345308266.post-41165689179863790392009-04-15T23:10:00.000+03:002009-04-15T23:10:00.000+03:00Jogi, kuulostaa tosi nastalta tuo pyöräilysuunnite...Jogi, kuulostaa tosi nastalta tuo pyöräilysuunnitelma!<br /><br />Nettipalvelut eivät tosiaan ole vielä kovin korkealla tasolle Keski-Euroopan yhdistyksillä. Suosittelen, että ostat Brysselistä sen painetun EuroVelo-kartan, ks. www.galli-verlag.de<br /><br />Karttoja ei saa Suomesta. Yritin tilata niitä tänne HePolle isomman nipun, mutta ei vaan kuulu. Täytyykin taas kysellä missä viipyy.<br /><br />En tiedä onko HePosta lähdössä ketään konferenssiin, siitä kannattaa kysyä Peteltä. Itselläni menisi palkattomaksi vapaaksi.<br /><br />Jos tapaat ECF:n väkeä, kerro terveisiä Fabian Küsterille, saattaa muistaakin uuden suomalaisen yhteyshenkilön.Esko Liushttps://www.blogger.com/profile/11405621780442485136noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5233013243345308266.post-86121095285276986672009-04-15T22:14:00.000+03:002009-04-15T22:14:00.000+03:00Ajattelin pyöräilla takaisin Brysselistä Velo-city...Ajattelin pyöräilla takaisin Brysselistä Velo-city konferenssista ja jo heti alkoi tuskastuminen Euroveloon. Ainakaan puolen tunnin googlailulla hitaalla yhteydellä en ole löytänyt mitää selkeää karttaa ja listaa kaupungeista, joiden läpi se menisi. On vain se pieni tihrustuskartta, joka löytyy wikipediasta ja sitten paperiversio, jonka voisi tilata jostain... hmph.<br /><br />-JogiAntti Poikolahttps://www.blogger.com/profile/15133734086575203485noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5233013243345308266.post-4051109497396309622009-01-28T21:57:00.000+02:002009-01-28T21:57:00.000+02:00Kiitos linkeistä, täytyypä ottaa yhteyttä ja palat...Kiitos linkeistä, täytyypä ottaa yhteyttä ja palata asiaan.Esko Liushttps://www.blogger.com/profile/11405621780442485136noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5233013243345308266.post-86390729142457789622009-01-28T21:50:00.000+02:002009-01-28T21:50:00.000+02:00Heli Saari Ellare Oy:stä osaisi varmasti vastata t...<A HREF="http://www.ellare.com/default.aspx?id=135" REL="nofollow">Heli Saari</A> Ellare Oy:stä osaisi varmasti vastata tähän matkailukysymykseen. Kuuntelin hänen esitelmäänsä taannoin <A HREF="http://www.lts.fi/?sid=34&tid=451" REL="nofollow">Pyöräilypolitiikka-seminaarissa</A> Tieteiden talolla.<BR/><BR/>Samassa tilaisuudessa puhunut TKK:n liikennetekniikan professori <A HREF="http://www.tkk.fi/Yksikot/Liikenne/Henkilokunta/" REL="nofollow">Timo Ernvall</A> osannee auttaa jälkimmäisessä kysymyksessä. Kerro ihmeessä, kun kuulet vastaukset!Martti Tulenheimohttps://www.blogger.com/profile/06509289191779457865noreply@blogger.com